ŚWIATOWY DZIEŃ WALKI Z AIDS

1 GRUDNIA ŚWIATOWY DZIEŃ WALKI Z AIDS - Aktualności - SZPZLO

Kampania –„Czy wiesz, że…” 2021

 

 Podaj mi rękę,
nie proszę o więcej.
Ani nie gryzę, ani nie szczypię,
chciałbym tylko dotknąć życia.
Gdy jesteś gwiazdą, tłum ludzi wokoło.
Gdy jesteś chory,
wszyscy odchodzą.
Nie musisz nic robić,
ja ust nie otworzę,
nie będę dziś kaszlał,
choć burza na dworze,
Gdybyś chciał mi coś dać,
to nie chcę lizaków,
ani pieniędzy ze złota,
ani babki z maku.
Nie chcę byś ślęczał przy mnie
dniem i nocą
Chciałbym tylko czasem
poczuć ciepły dotyk
twojej dłoni.
Nie chcę współczucia,
nie kopię ludzi,
czekam, aż tęcza
się znowu obudzi.
Gdybym chociaż
mógł spojrzeć ci w oczy,
ty ciągle odchodzisz,
chociaż Bóg
umarł za nas obu.

 

Światowy Dzień Walki z AIDS - PCK Kraków // Polski Czerwony Krzyż w  Krakowie - Oficjalny Serwis

  

Toleruję - to znaczy:

Nie oceniam Ciebie,
choć inaczej wyglądasz niż ja,
Nie krytykuję Twojego postępowania,
choć ja postępuje inaczej i zachowuje się inaczej,
Nie odrzucam Cię,
chociaż wierzysz w inne wartości niż je,
Nie potępiam Cię,
chociaż masz całkiem inny od mojego sposób na życie...
Znoszę Twoje poglądy wartości, upodobania, styl życia,
chociaż sam mam inne...

 Stowarzyszenie MONAR

 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga